feridelevent_08 ay ne guzel iste herseyin normal, esinde de degerleri dusukmus galiba ona da ek olarak degerleri yikselsim diye bisiler yaoarsin havuc oekmez keci boynuzu felan cok iyi gekiyo diye duydum canim bi arastir istersen. Emin ol bi sorun yoska Allahim izniyle olur onemli olan senin eşinin strese girmemesi bak ayni hatayi ben 3 yil yaotim. 3 yil sorun olmasigi halde denedik olmadi 3 kere rshim filmi cektrdim bi sirun yoktu klomen catlatma ignesi kullandim ise yaramadi en son ara verdim tedaviye hic ek olarak bisi yapmadim sadece iliskiye girdim o kadar tani hine sklimda gebelik vardi. En son dayanamadim esime dedim asilma istiyorum diye o da istiyodu zaten reglimi bekliykdum doktoruma randevu bile almistim reglime gore ama gel gor ki reglim gecikti. Kan verdim hamile olduğumu ogrendim. O ay hic gebelik olsun diye iliskiye bile girmedim inan ki. Aklimda sadece asilama ile hamile kalmak vardi cunku sadece ve sadece zevk icin iliski oldu o kadar. Hic aklima gebe kalayim gini bisi yoktu ama rabbim hic ummadigim anda nasip etti simdi 38. Haftamdayim pazsrtesi gunu dogumum var hayirlisiyla. Demem o ki hic sorununuz yoksa strese skintiya girme hayirlisiyla olur kisa zamanda insallah canim. Önemli olan kafada gebeligi atmakmis bunu cok iyi sekilde anladim ☺️