Bu ay çok hasta oldum antibiyotik, katarin, öksüürk şurubu, alerji hapı.. ne varsa verdi doktor 1hafta boyunca içtiğim ilaç sayısının haddi hesabı yok anlıcanız.. antibiyotiğim pazar bitti. Diğerlerini de bugünden sonra içmiycem artık. şimdi benim yumurtlama dönemim tam bugün-yarın. Sorum şu ki, yumurtamın oluştuğu dönemler ilaç kullanmış olduğum için bu ay korunsam daha sağlıklı değil mi? Yoksa daha gebelik oluşmadığı için önemli değil mi bu süreçte içilen ilaç vs? Bilgisi oln, doktoruna danışan varsa böyle bi konuyu fikir verirrse sevinirim. Ben korunmaya karar verdim ama bi yandan da 1 ay ötelemiş olmak canımı sıkıyor :(