myavocado Okyanusolmak sabunu ne kullandınız, vücudu için mi, bebek sabunu da olsa çok kuruluk yapıyor diyorlar da
KbK -Nazli96 ben sebamed almıştım ama içeriği iyi değil deniliyor e bebek mağazasından almıştım iade yada değişim oluyor mu acaba
KbK qusel alırken bazı ürünler işin iade değişim olmadığını söylemişlerdi de o yüzden tereddüt ettim inşallah dediğiniz gibi olur iade alırlar teşekkür ederim
busaslan -Nazli96 ecowell kullanıyoruz aktif olarak oğluma doğacak bebeğime de bu şampuanla devam etmeyi düşünüyorum
Ftmaa28 busaslan bebeğin vücudunu da sampuanla yıkamalıyız değilmi ne zaman sabuna geçebiliriz acaba ilk çocuğum da bilgim yok pek, 😊
Ummugullu -Nazli96 ben agarta kullanıyorum çok memnunum doğduğundan beri temiz içerik helal sertifikalı ve güzel kokuyor , bebeğimi koklayanlar hep çok güzel kokuyor diyorlar
23_izmir -Nazli96 e bebekten organic yazan yenidoğan köpük şampuanı(konağa da iyi gelir dediler bilmiyorum deneyeceği. ) tercih ettim bir de unibaby var abimizde kullanıyor
annelik_4 -Nazli96 Dalin🐣 aldım otekilerini sordum çevreme kimse kullanmamisti bilindik bsy kullanayım dedim