merhaba gebeşler,gebe olmak isteyenler ve lohusalar,
Uzun zamandır ben de hikayemi yazmak istiyordum umarım keyifle okursunuz.
Gece 3.20 gibi bi sancı ile uykumdan uyandım. Daha önce hiç yalancı sancı bile girmemişti. Doktor yalancı sancının kasıklardan olacağını söylemişti. Ben kalçadan gireni yalancı sanıyordum. Hemen anladım bu sancı dedim. Biraz bekledim. Süre tuttum hep 5 dakika bir geliyor. Dur dedim duşa gireyeyim. Rahatladım az biraz ama devam etti. 5 dakikada 1.aha dedim nihayet doğum başlıyor 40+3’te:d niyetim evde kasılmaları karşılamaktı. Fakat eşim dayanamadı annemi uyandırdı ve hastane yolunu tuttuk. Oysa ki ben şişme havuz almıştım suda doğum gibi evde suda rahatlayacaktım. Olmadı:( hastaneye vardık doktor doğum başlamış odanızı hazırlasınlar sizin dedi ben de beklerken heyecandan bahçeye çıktım ve şlapp kustum. Daha sonra sancılardan dolayı da sürekli kusttum ebe çok iyi safrayı temşzliyor diyip durdu. Bu arada sancı demiyoruz onlar kasılma:)
Sonrası malum nsyte bağladılar. Hemşirelerin ebelerin mesaisinin başlamasın bekledim. Saat 4-5te beni kim napsın? Biraz yürüyeyim dedim hastane koridoru kümes kadardı:( ah evde olacaktım diyip durdum. Duşa girdim o da ne tabure bile yok. Bu arada kızlar duşta taburede oturum kalçayı sağ sol yapmak doğum hareketlerindendir. Ama malzeme eksikliğinden yapmadım. Hastaneye sordum var mı? Yok dediler. Bari pilates topu verin dedim tamam göndereceğiz dediler. Hastane de şehrin en iyi doğum hastanesi diye geçiyor. Eşim eve tabure almak için gitti. Dedim şişme havuzu da getir çaktırmadan girelim kimse görmez. Ama sormuş ve olmaz demişler benim suda doğum özentim yalan oldu böylece. Neyse kasılmalar devam 5 dakikada 1 geliyor bi 7 saniye sürüyor sonra normal. Midem yanıyor açım. Bişey yiyemiyorum. Hemşire odayı girip sancıları kontrol ediyor gayet iyi diyip çıkıyor. Tabure gelince duşa bir daha giriyorum. Çok iyi geliyor duş fakat o da ne gider tıkalıymış sular odaya kadar taşıyor. Kat görevlisi temizliyor özür diliyorum sizin suçunuz değil gider tıkalı diyorlar. kasılmalar şiddetleniyor ebe arada girip açılmayı kontrol ediyor çok iyi diyip çıkıyor. Doktorum arıyor sana epidral verip birazcık Sunni sancı verelim diyor. Ok diyorum midem çok kötü tablet emeyim mi diyorum (rennie) ne alaka istersen em diyor. Allah razı olsun diyip kapıyorum. Epidral bi halta yaramıyor diyorum dozu artırın olmaz çok iyisin biraz daha dayan diyorlar. Ebe çok iyisin dedikçe cv’me yazmsk istiyorum. İlkokuldaki aferin alan coşkulu halime dönüyorum. Hemen motive oluyorum. Saat 11gibi ablamlar geliyor pilates topundayım sırtıma masaj fakan yapıyorlar sancı aralarında sohbet ediyoruz sonra sancı biraz çığlık nefes egzersizi böyle böyle geçiyor vakit. Ve lağman yapılıyor;((( bu çok kötüydü kızlar kötü şey anlatmak istemiyorum siz pozitif iyi düşünün hep. Neyse doğum saati geldi 14gibi odada ıkındım kafa göründü doğumhanrye gittik ebenin de ittirmesi sonucu doğurdum oğlanı verdiler hemen küçücük sıcacık öptüm durdum. Fotoğrafımızı çekin dedim. Şimdi yanımda uyuyor 2 aylık küçük bebem.
Öyle işte her şey geçiyor en güzeli sizlere nasip olsun genel olarak güzel bir doğumdu.kan ter gözyaşı olmadan olmuyor bu işler. Biz de payımızı aldık:d Pozitif kalın sağlıkla tamamlayı nasip etsin rabbim^^