feslegenkokusu tercih meselesi canım. Aslında emzik çok önerilmiyor. Ben iki çocuğuma da kullanmadım.ama onlar beni emzik niyetine kullandılar😀3ye hamileyim onada kullanma taraftarı değilim. Çünkü emzik bebeğin damak ve diş yapısını bozuyor. Görümcem emziği kızına zor bıraktırdı. 3.5yaşında bıraktı düşün. Her çocuk bir olmaz gerçi. Eşinizle umarım orta yolu bulursunuz