Merhaba,33+0 dayım ne olur ne olmaz nst ölçümleri de sabah başlayacak iken hastane çantamı yapıp sabah öyle gideyim diyorum. Her şey var hemen hemen hastane çıkışlarını yıkadım ütüledim acil olabilecekleri. Kaç tane bez koyuyorsunuz, hemşireye verilenler vs. Bilemiyorum sıfır tecrübe ileyim. Kendime bir takım pijama takımı, iç çamaşırı tek kullanımlık iç çamaşırı kimlik cüzdan vs koyacağım acele bir durum için yeterli olur herhalde diye düşünüyorum. Bebişe ne kaç tane koyayım bilenler yardımcı olabilir mi ? Bir kaç gündür sızıntım var gibi sıvı testi yapılacak sabah nst vs derken önerilerinize açığım sadece çanta olarak değil gitmeden yap yapma dediğiniz ne var ise teşekkür ederim şimdiden ❤️