Oğlum 25 aylık. Hala yenidoğan gibi meme emiyor. Gece beslenmesini bile kesemedik. Çalışmıyorum ve evde sürekli beraberiz. O yüzden sürekli sıkıldıkça meme aklına geliyor. Ben evde yokken babasıyla vakit geçirdiğinde 3-4 saat hiç aklına bile gelmiyormuş. Ama ben dışardan eve geldiğim an hemen beni yatırıyor meme diye. Düştüğünde meme, uykusu geldiğinde meme, sıkıldığında meme, acıktığında meme. Sürekli meme. Hala sütüm de geliyor yutkuna yutkuna emiyor. Karnını da doyuruyor belli ki iştahı kötü çünkü. Ama artık gerçekten çok sıkıldım bu emzirme işinden. Bazen sabaha kadar mememi bırakmadan uyuduğu geceler oluyor. Memeye acı sürme, bant yapıştırma gibi geleneksel şeyleri denemek istemiyorum. Başka nasıl yapabilirim. Bu işin en hafif atlatılan yöntemi nedir? Gerçekten çok bunaldım 🥺