Selam arkadaşlarlar lütfen yardımcı olur musunuz 🥹
18 haftalık hamileyim ve doktorum bebeğin cinsiyetini %90 erkek olduğunu söyledi. Pipisini bile gösterdi ancak aynı durumu yaşayıp sonradan kız doğuran kişiler varmış çok duydum . Sizce durum nedir ? Neden bu kdr takıldın cinsiyete demeyin 😂 14 aylık oğlum var hep kız istemiştim nasip olmadı olsn allaha şükür . Sağlıklı olsunlar inşallah sadece çok merak ettim o yüzden :)
