Haticeburak06 Aden17 32den sonra net hazırlanmalı şuan 34+5im en son eksikleri yarın alıp tamamlıyorum
Ozdemirinannesi- Aden17 32 de yıkayıp ütüledim 33 de hazırladım çantamı şimdi eksik çıktıkça ekleyip tamamlıyorum 35 e giricem
Kubradagdevren Ozdemirinannesi- yaa ben 31 deyim daha hazırlamadım kıyafetlerini bile yıkamadım annemlerden kayınvalidem den gelicek olan çok eşya var hepsi gelince mi yapmalıyım yoksa ben evdekileri halledip gelenleri de ayrı ayrı mı yapsam
Ozdemirinannesi- Kubradagdevren evdekiler çok şse başla bence beyazları renklileri ayırdım ben öyle yıkadım ütülemesi kaldırması zaten zaman alıyor yavaş yavaş her gün bişi yaptım
Ketenprensess Kubradagdevren yıkadım utuledim duruyor dolapta öyle korkumdan yanaşamiyorum elim gitmiyor🥰
Kubradagdevren M-Urass_Mom haklısınız ya en iyisi öyle yapmak bende bir günümü ayırır yaparım diyordum öyle daha yorucu olur galiba