Madem hurafelere inanıyorsunuz neden doktora gidiyorsunuz adı ustunede hurafe uydurma benimde hepsi erkek çıkıyordu karnımda erkek karniydi doğana kadar kimseye inandiramadim herkes profosor ya doktor kız diyordu en baştan beri kız doğdu ben doktoruma inandım diğerlerinede güldüm saçmalıkları mi artık anlatacak dermanım kalmamisti