Kızlar ilk gebeliğim 8.haftada kalbi durdu kaybettim. Sonra bir sürü test trombofili panel genetik vs herşeye baktırdım. Panelde 3 heterozigot 1 homozigot var. 2 gün önce tekrar bir minnak olduğunu öğrendim. 62,4 çıktı beta değerim. Siz doktora ne zaman gittiniz? İğneye ne zaman başlamalı? Sağlıklı bir şekilde kucağıma alabilmem için dualarınıza talibim 🥹