beyhan3678 Doğum kanalına giren bebek hareketleri nasıl olur? veya doğum kanalına giren bebek nasıl anlaşılır?
tatlibebegim_ beyhan3678 evet sık idrara çıkılıyo sanki doluluk hissi varmış gibi ama gittiğimde fazla olmuyo idrar kaç haftalıksın benim 31den beri kanalda şuan 38+4
beyhan3678 tatlibebegim_ maşallah canım benim 33+3 8 Nisan’da gitmiştim kontrole bişey demedi doktor şimdi 3 mayıs’ta gideceğim 34 haftalık oluyo o zaman normal doğum istiyorum inşallah
tatlibebegim_ beyhan3678 benim pazartesi sezaryen olcak ama normal pozisyonda tabi şuan kafası iyice yerleşmiş kanala sağlıkla gelsin inşallah minikler
gokcetugumm Kemiğim ayrilacakmis gibi ağrılarım oluyordu anlık girip çıkıyordu. Kontrolde 4 cm deyip yatış verdiler 😂