Çok şiddetli ağrım vardı dikiş yerimde yürüyemiyordum bile neredeyse hemen gittim ve iltihapli dediler şimdi evde pansuman ve krem antibiyotik falan kullanıyorum bugün dikisin üzerinde şişlik fark ettim ve çok acıyor ici iltihap doku sandım sıkıp temizlemek istedim ama irin falan akmadı ama aciyor yaşayanlar neler yaptı iltihap ne zaman geçer eski hayatıma ne zaman dönerim ya acı çekmekten yoruldum doğum yapalı 9 gün oldu bu arada