Busee-ars 36ya kadar bunu yaklaşık 100 kere duyarsınız 😂 bi düz bi ters 😂 bi ara baş geliş dicek sonra yine makat dicek. 20li haftaların başı bunu söylemek için çok erken, doktorunuzu bi araştırın kimi doktor sezaryen daha pahalı olduğu için baştan böyle bu fikre alıştırıp kendisi için kolay olanı yapıp geçiyo. Arkadaşım bizzat yaşadı bunu, bende ilk gebeliğimde sırf bu yüzden özeli bıraktım🤗 her şeyi düşünmek lazım bi sorun çevrenize derim 🤗