Skck zorunluluk olunca mecbur yapacak bir şey yok şöyle düşünün bebek küçükken de zor olur taşınmak. Ama tabii ağır kaldırma filan gibi sakin yormayın kendinizi, aslında bu evden eve nakliyeler var her şeyi kendileri kutulayip yine aynı şekilde yerleştiren sanki öyle kolay olur.