Kızlar bebeğim sağlıklı olsun cinsiyet önemli değil tabiki rabbim isteyenlere de nasip etsin . Bir kızım var bebeğim 22 haftalık çok yoğun erkek hissettim yüz üstü yattığı için göstermedi burda cinsyet tahmin eden ablada erkek dedi lakin ayrıntı ultrason da erkek olsaydı şimdiye kadar belli olurdu kız dedi . Kendi doktorum ayrıntlı ultrason bakarken doktor kızmı dedi dedi evet dedim ben daha önce söylemişizdir diye söylemedim kız evet dedi ama ayrıntlıda ki doktorun ne dediğini sordu bir fikri yok yani 😀 bir. Resim de almadım size atim heycanla orda unutmuşum . Değişen çok oluyor mu saçma sapan şeyler düşünüyorum acaba illa pipisi gözükür mü hemen ne bilim ya . 2 çocuğum olsun dedim . Kız olursada 3 . İstemiyorum ondan taktım erkek annesi olmak nasıl bir duygu yaşamak istedim yaşanalar yorumlarınızı bekliyorum