Shrydn Merhaba hızlar ben 31 haftalık hamileyim 3 gundur cocugun sert haraketleri yok. Butun gun oynuyo karnım butun gun haraketlı kenardAn bakanda gore biliyo ama sert tekme hic vurmadı son 3 gundur. Şu aralar tekme sayar zamanları diye biliyorum. Karnımda sertlikde oluyo aceba erken dogum riskimi bunlar endişeliyim. Kontrolumede daha 1 hafta var
ATC Shrydn kız bende 31 hafta da aynen böyle oldum 3 gün resmen hareketleri uyutmadı beni sonra bi durdu günde 1 kez hissediyodum bazen 2 çok korkmuştum ama çok sürmedi 4/5 gün sonra ni başladı şimdi yine uyutmuyor 😏🤦🏻♀️
Nazdar72 Shrydn benim de öyle olmuştu hatta hareketlerde acayip yavaşlama vardı 30 hafta civarı idi hergün hastaneye atıyordum kendimi korkudan bebeğe birşey mi oldu diye ama normalmiş yer daralıyormuş
Alyaveannesi Shrydn bendede ayni oluyo canim 34. Haftadayiz bizde karnimda bide cok sertlesme oluyo artik
Shrydn ATC oh beee kime sorsam erken dogum olur sen hazır ol diyo. İcime su serptin valla. O kadar duwunuyom heyecan yapıyom cocuk uykuma bile giriyo😐
Shrydn Nazdar72 doktorumada gidince sorcam. Neden diyolar 30 haftadan sonra gunde en az 10 sert tekme atmalı. Olmazsa sorun var.
Shrydn Alyaveannesi karnının bir hissesinde ya tum karnında. Bende bazen sagda bazen solda oluyo. Aslında cocuk toplanıyo sanıyodum. YouTubede baktım doktor kasılma diyo.
Alyaveannesi Shrydn evet aslinda oyleymis kasilma diyolar ama doktora gittim soyledigimde bi sorun yok demisti
Alyaveannesi Shrydn insallah oyle bisey olmaz ama benim yaklasik 4 haftadir boyle bisey olmaz insallah Allahin izniyle 🙏
Alyaveannesi Shrydn nts ye baglandin mi hic ben daha nts ye hic baglanmadim bakalim bi dahaki hafta gidecem o zmn baglarlar herhalde orda belli olur