Svd1 Sevim97 canım önce tuvaletini yap sonra at zaten cok cabuk eriyen bısey yarım saat en fazla bı saat uzan o erir gerekli yere ulasır zaten 😊 hamileliğimin basından beri kullanıyorum 32+2yim 🤷🏼♀️
MelekAnnesi52 Sevim97 evet 😒 ama etkili bir ilaçmis burdan da çok okuyorum yani kullanıp da doğum yapan çok kişi var 🙏 Allah'a emanetiz artık bakalım 🙏
Alyaveannesi Sevim97 ona yapacak bisey yok canim ama ilk kullanimda bacaklarini yukari dikip yarim saat yatmami soylemisti bana doktor yoksa hemen ayaga kalkarsan akiyodu malesef benim dusuk ihtimalim oldugu icin vermisti ve Allaah sukur bisey olmadi 34. Haftadayiz simdi
Alyaveannesi Sevim97 tek bi ilac canim benim kullandigim oyleydi o ilaca devam ettim sen genede sor tabi eczaciya
Deki Sevim97 ben de rahim agzi kisalmasi var 24 haftadan 34 haftaya kadar kulandim aksam fitil olarak daha etkili oluyor cok iyi bir ilac rahatlikla kulan ve bol bol dinlen etkisini gorrceksin insallah
Meryemece Sevim97 peki neden buladar agrın oldugunu sordunmu aürekli mi agrın var sık sık mı benim de seyrektir ara ara adet sancısı olur oda yer acıyor dıyorlar ben bu ilacı lekem geldi diye kullanıyorum doktor aslında gerek yok daha dedi ama en azından bir süre daha devam edelim dedi
Sevim97 Meryemece kasık ağrısının sık olması ve geçmemesi bizi korkutan bi olay dedi doktor gaz olduğunda yada idrarım geldiğinde ağrı artıyodu bacağımı oynattığımda kıvırdığımda ağrı oluyodu tedbir amaçlı bu ilaçı yazdı ağrıyı azaltmak için dedi
Sevvaldal Sevim97 kanamam vs olmadı çok şükür🙏 Doktorum önlem amaçlı kullandırıyor diye düşünüyorum. Çok zor hamile kaldım ben sanırım ondan🙈