Cigdm bende daha önce dış gebelik geçirdim, bu yüzden sol tüpüm alındı, tek tüplüyüm, rahim filminde geriye kalan tüpümde sizde ki gibi genişleme, şişlik göründü ve sonuç olarak hamileyim, hiç bişeye engel değil, motivasyonunuzu düşürmeyin, tez vakitte sağlıcakla nasip olsun inşallah 🥰