Sedasahin5 normal canım son ayda bi duruyor kiloları bende 37+4 deyim 1 hafta öncesine kadar 2 hafta önde dendi 3300 dü kilosu geçen haftaki kontrolümde bugünde aynıydı doktorum normal önde değil haftasına göre iyi dedi ilk gebeliğimdede 38+6 da doğum yaptım kilosu 3450 di o yüzden takılma pek eğer kilo almasını istiyorsan bebeğin akşam yatmadan süt ve ceviz yiyip yatabilirsin