Merhaba arkadaşlar reglim dün bitti yıkandım ve ilişki yaşadık ama normal de ben regl oldum da bile bel ağrısı çekmem dün pembe bir akıntı geldi ve aşırı bel ağrısı çekiyorum bugün de midem bulandı sizce test yapmalı mıyım bugün regl bitiş 2. Gün oluyor yoksa ne zamana kadar beklemem lazım.