Sinemmm121212 Allah’a şükür rabbim hepimize bir şekilde Gebelik nasip etti ve bu platformdayız, fakat ben hamile olduğumdan beri çok korkuyorum sanki baş edemeyecek mişim gibi hissediyorum böyle şeyler yaşayan, tecrübelerini aktarmak isteyen var mı
Sizdenbirii1 Sinemmm121212 normal böyle hissetmem kaygıların olabilir ama kucağına aldığında Rabbimin bi mucizesi sanki o an tüm kaygı korku geciyo güzelim 🌸
Alparslanmom__ Sinemmm121212 benimde ilk gebeliğim ilk tecrübem olacak yaşadıkça birşeyler ogrenecegz işte benimde korkularım var tabi Allah bize şekilde yardım eder annelik gücü gelir bize içgüdüsel olarak diye düşünüyorum sağlıkla hepimiz bebeklerimizi kucağımıza alalm insllah Rabbim tüm annelerin yar ve yardımcısı olsun 🙏🌸
Civciv53 Sinemmm121212 bir kaybım var vesvese geldiği zaman El-Mübdi zikrini çekiyorum canım korkan hamileler için çok faydalı her gün 99 kere çekmeye çalışıyorum. Güzel şeyler düşün güzel şeyler olsun.
aresinannesi1 Sinemmm121212 38 haftalık hamileyim bende sizin gibiyim çok şükrediyorum evladımız olacak diye ama ya yetemezsem korkusu beni bitiriyor bide ben uykusuna çok düşkün insanım gözüm korkmuyor değil
Emos42 Ben 9 yıl sonra tüp bebek ile hamile kaldım çok yoğun kanamalar yaşadım hastanelerde yattım sürekli kaybetme korkusu içindeyim ve bununla artık baş edemiyor gibi hissediyorum sürekli yüreğim daralıyor hayırlısıyla kucağımıza almak için dua ediyorum tek korkum kaybetmek psikolojik olarak hiç iyi hissetmiyorum kendimi
Alparslanmom__ Emos42 öyle düşünmeyin iyi düşünün iyi olsun Allah korusun insllah bebeklerimizi sağlıkla dünyaya getrekm insllah Allah isteyen herkese nasıp etsin 🙏