Şuan 9. Haftamdayım geçen hafta doktorum bana kesinlikle süt içmiyoruz dedi normalde için demezlermiydi hep öyle duymuştum acaba 2. Trimester de mi başlıycam bilemedim bir türlü size de söylemişlermiydi bilginiz varmı veya cevaplarınıza ihtiyacım var bu konuda🙂♥️