Kızlar yarın doktor kontrolümüz var cinsiyet için o kadar heyecanlıyım ki hamileliğimi öğrendiğimden beri hep erkek hissediyorum ve rüyalarıma giriyor bugün tam 12 haftalık olduk acaba cinsiyetini gösterir mi ? Bazı bebişler gösteriyormuş🐣 ikili testide yaptırmayı düşünüyorum sizler ?