Meryyy ben hamileliğimin ilk beş ayı bulantı, istifra, halsizlik ve tiksinmeden su dahi içemiyorum. Tek iyi gelen serum oluyordu resmen nefes alıyordum. Su içemiyor, yemek yiyemiyorsanız serum bebeğe ve sizede iyi gelecektir. Ahh malesef çekmeyen anlamıyor bulantının nasıl pis birşey olduğunu. Benm 5 ay sonra bulantılarım geçince hiç ihtiyacım olmadı aramadım. Benm doktorum tavsiye etmişti. Vücudunuzun susuz kalması daha tehlikeli. Sürekli serum bağlanıyordu bana birşey olmadıysa kimseye olmaz diye düşünüyorum😅