Merhaba arkadaşlar. 18 nisanda 11.1 değerle hamile olduğumu öğrendim. Adet günüm cumartesiydi. Pazar günü tekrar test yaptırdım 27.35 çıktı. Birçok olumsuz yorum aldım canım çok sıkıldı çok üzüldüm. Daha önce 7 haftalık kürtaj olmuştum bundan 8.5 Ay önce. Öyle olunca başım aşağı kaynar sular döküldü. Neyse duramadım yerimde salı günü doktora gittim. Test yaptı 40.78 çıktı. Daha önce genetikte pıhtılaşma çıktı bu sebepten dolayı iğneye başladı önlem amaçlı. Canım çok sıkkın bir kayıp Daha yaşamak istemiyorum. Böyle olan var mı daha önce. Sonradan değerleri güzel artan. Şimdi artıyor fakat az