esrakayaanit Merhaba kızlar, 35+3 , 27 Şubatta doğum yaptım. Oğluma Rota Aşısı yaptırmak istiyorum ama fiyatı konusunda bilgi sahibi değilim. Yaptıran varsa fiyatı nedir acaba?
mimar_anne esrakayaanit 1700₺ civarı diye biliyorum imkanınız varsa kesinlikle yaptırın rotarix 2 doz yapılıyor 3 ve 5. Aylarda yaptırmıştım
BuseBora esrakayaanit 2 doz şeklinde uygulanıyor iğne ile değil ağzından damla gibi veriliyor hatta ilacı siz alıyorsunuz saglık kuruluşunda veriliyor bebeğe biz biraz korktuk şöyle ki ilaca dünyanın parasını verdik bebek birde kusarsa falan diye düşündük Allah tan çıkarmadı bebek 3 aylıkken birde 5 aylıkken yapılıyor
teachermom1 esrakayaanit Merhaba biz bu hafta yaptırdık. Menenjit ve rota birlikte 3.850 ödedik. Genelde birlikte yapılıyor zaten, aşağı yukarı bir fikir verir diye umuyorum.
kar_kristali Fiyatını bilmiyorum ama kesinlikle yaptırın. İlk oğlumda bu konuda çok bilinçsiz dim. Oğlum rota virüsü geçirdi. Çok zor dönemlerdi. Kızım olunca direk yaptırdım. Aslında o kadar geçiren varki. Devletin bu konuya el atması lazım. Şuan üçüncüye hamileyim kucağıma alırsam inş onada yağtıracağım
MorKelebek54 mimar_anne ates vs yapti mi acaba bebek de ve istedigimiz aylarda yaptirabilir miyiz ki? Bende ualtirmak istiyorum ozel asilari ama nasil ilerleriz bilmiuorum hem kendi asilari hem de ozel asilari olcagi icin cok sorun olmaz mi bebege
mimar_anne MorKelebek54 hayır hiç ateş yapmadı en geç 5. Ayda yaptırılması gerek ben 4. Ayda aşı olduğu için 3 ve 5 ayları tercih ettim daha iyi oldu
MorKelebek54 mimar_anne anladim canim peki menenjit asisi hangi ayda yapiliyo yani benek zorlansin istekiyorum acikcasi arada bi kac ay olsun istiyorum ama nasil oluyo bilmiuorjm ilk gebeligim pek bolgim de yok bu surec hakkinda. Baska ozel asi var mi peki onemli olan ben sadece rota ve menenjit mi ne onu biliuorum ikisini de yaltirmayi dusunuyorum ne olur ne olmaz diye
mimar_anne MorKelebek54 evet ikisi var canım 1 yaştan önce çok fazla aşı oldukları için menenjit için 1 yaşından sonra tercih ettik doktorumuzda o şekilde tavsiye etti hem doz sayısı azalıyor hemde daha rahat oluyor
MorKelebek54 mimar_anne 1 yasindan sonra vurdurma sansimiz varsa cok iyi o zaman daha iyi olur ☺️ bende oyle yaparım o zaman doktorumuza da sorarim yine cok teşekkür ederim ☺️