Hiç dikkat etmedim soda soda dır dedim. 😀 üzerinde doğal maden suyu yazıyorsa tamamdır. Zaten indiğini cıncığına dikkat etmeye kalksam ohooo. Organik bisey de kalmadı ki. Bazen insanın canı zararlı şeyler çekiyor. Ordan kurtarsak öteki taraftan olmuyor. En iyisi bilindik marka ne denk gelirse Bi gün Kınık Bi gün Kızılay vb. 😀