Merhaba kizlarrrr 💃 ben şuan 36+4 günlük hamileyim . geçen hafta doktora gittiğimde suyun fazla demişlerdi . Bugün yine gittim geçen haftaya nazaran daha da artmış suyun fazla dedi perinatoloji (riskli gebelik ) bölümüne sevk etti . Böyle devam ederse doğumu baslatiriz dedi başına gelen var mı acaba ? Bu şekilde doğuma alınan ?