Umze Merhabalar 39+5 hamileyim ve bugün öğleyin nişanım geldi. Akşam da wcden çıkarken peçeteyle sildiğimde tekrar geldi. Acaba normal mi böyle olması. Dün geceden beri de ara ara sancım oluyor. Düzensiz.
prensesannesi-01 Umze hiç korkmayın bende de nişan gelmişti iki gün vs sürmüştü zaten 2 3 gün sonra sancılarım düzene girdi öyle doğum yaptm
Tubadonmez Umze kan geldiyse hastaneye gitmenizi öneririm, kahverengi olsaydı bekleyin derdim ama kan önemli bir detay
Umze prensesannesi-01 çok teşekkür ederim. Sancılar düzenli gelmeye başladı. Sıklaşmasını bekliyorum hastane için
gulderenemri Umze merhaba kızım da 39+5 te öğlen nişanım geldi gece 2 de adet sancısı gibi sancım başladı hastaneye gittik hemen doğumun başladığını söylemişti doktor sizde takip edin veya doktorunuza danışın
rabiakarasu Umze benim oğlumda nişanım geldi sonrasında hafif hafif leke olarak devam etti gece 3 de geldi gündüz 2 de gittim 16:45 doğum yaptım sıcak duş alın tavsiyem çok iyi oluyor acilmaniz evde olursa hastanede suni almanıza gerek kalmaz doğumunuz kolay olur
ikiprensesannesi27 Umze sancılar her geldiğinde oturup ikinin birde sıcak duş alın muhakkak Rabbım kolay kurtarsın sağ salim kavuşun 🤲🤲banada dua eder misiniz 27 haftalığına erken doğum riski var😓
prensesannesi-01 Umze evet sıklaştıktan sonra gidin bu sizin için daha iyi olur evde insan rahat sıcak duşa girebilirsin ben öyle yapmıştım
Eda91- Umze bende 39+5 im bir şey sormak istiyorum. Benim iki gündür büyük tuvaletim yeşil renkte geliyor. Sizinle aynı haftadayız diye soruyorum. Aynı durumu yaşadınız mı
Umze Eda91- kan ilacı falan kullanıyorsanız ondan da olur ya da yeşil yaptaklı sebze çok tüketildiği nde bende öyle oluyor en azından
Kubra003 Eda91- durumunuz nedir. Dışlı rengi düzeldi mi acaba doktorunuz ne dedi aynı durumu yaşıyorum 36+5
Mervelibol ikiprensesannesi27 gebe okulunda ders veren ebe bugün tam açılmaya kadar ıkınmayın çömelme yaparken ciğer nefesi çalışın dedi , karın nefesi açılma sonrası olmalı yoksa kesi dikiş ihtimali artarmış
Umze ikiprensesannesi27 Rabbim zamanı gelince sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Şuan pilates topuyla egzersiz yapıyorum. Hastane evimin karşısı dk da 1 e düşünceye kadar gitmeyi düşünmüyorum zaten
Umze Mervelibol evet nefes egzersizi sıcak su ve pilates topunda egzersiz şuan en iyi gelen şeyler bana.
Eda91- Umze hayır. İkisi de yok. Son hafta zaten ne yeşillik ne takviye hiçbir şey kullanmıyorum. Tedirgin oldum. Yarın sabah doktor kontrolü var. Söyleyeceğin bakalım. Zaten haftasonuna yatışım yapılır diye düşünüyorum