Rabia_2236 Kızlar 18.haftamdayım bugün kontrole gittim zaten 2 haftadırda kasıklarım çok ağrıyordu doktorum çok fazla kramp var rahminde dedi sizde böyle birşey yaşadınız mı nasıl geçirdiniz doktorum birşeyler önerdi
Fundahakanb Rabia_2236 magnezyum benim de eksik cıkmıyor ama giriyor malesef . Marka değişikliği yapabilirsin . Bir şişe maden suyu da iyi geliyor