Canim anne ve anne adayları hepinize iyi akşamlar. Ya benim oturduğum yerde sular aşırı kireçli bu yüzden bulasik tableti hepsi bir arada kullanmama rağmen mutlaka aylik temizleyici tuz ve parlatıcı kullanıyorum. Ama ne hikmetse bazı ürünlerde pus yapmış asla gitmiyor. Ve güzel parçalar olduğu için asla atmaya kıyamıyorum. Deneyip memnun kaldığınız bir yöntem var mi ? Deterjan da değiştim fakat aynı sonuç 😒