Bahar6667 hııı anladım bu biraz iç rahatlatma postu galiba inanç meselesi canım öyle bişey olmadı diyorsunuz ya neye göre kime göre olmadı başkalarına olan sana olmadı mesela ölüm falan mı sadece sanıyorsun illaki ? allahın yarattığı haberci bi kuş diyoruz domuz haricinde allahın yarattığı her canlı güzeldir uğursuz denilmesi bu tabirin kullanılması bana da doğru gelmez kendi kendinize cevaplıyorsunuz sorunuzu nedir sizi bu kadar korkutan iç rahatlatma postu açacak kadar çatıya yuva yapması mı ?