Eymen60 benim bebeğim idrar yolu enfeksiyonumdna dolayı bir hafta yattı bayram arefesidnne bı gün önce geldik eve o ara başladı öksürmeye hicbisey vermridm bir iki çay kaşığı calpol verdim sonrasında hep burunyikama yaptık serum fizyolojik le o tikanmayi açtığımız için çabuk iyileşti ilaç vermeyin bence elinizden geldiğince yıkama yapın ve aspiratörle çekin fazlalığı önemli olan burun kanallarını nemli tutmak bide buhar önemli odanın nem oranı önemli küçük bı nebulizator bulundurun nefesine cekebilecgi yada büyük boylarını da kullanabilirsiniz biz bunları yapıyoruz doktor şurup vermedikce