Ummu__Meryem Kizlar bat 6mayis test yaptim boyle ilk 5dkda cikmadi biliyorum herkes yazacakki hamilelik yok ama insan bir işik bir umut istiyor da baki verin kaset test erken gebelik degil
myavocado Ummu__Meryem orada silik çizgi var ben de görüyorum ama ilk beş dakikada çıkmadı ise hele yarım st bir st sonra çıktıysa yanıltıcı oluyor. Sizi umutsuzluğa sokmak da istemem ama Bat 6 Mayıs ise idrarda çıkmasına çok ihtimal vermiyorum ben hem de kaset testte bence ay sonunu bekleyin adete 4-5 gün kala erken test ile tekrar test yapın.
hyena Ummu__Meryem ben çok gördüğüm için canım ilk 10 dakika içinde görmediysen kuruma çizgisidir sonrasında çıkıyor
Liv3652 Ummu__Meryem erken gebelik testi yap canım ya da olmadı 1 hafta sonra tekrar kaset test yap benim adetim düzensizdi 3 gün geçince kasette bundan çok çok hafif belirgindi inşallah hayırlı haberlerle🤍
Basakcim Ummu__Meryem çizgi görünüyor evet ama beklemekten sararmış. Muhtemelen kuruma çizgisi🥺 bir de adet tarihinize epey var kaset test yanıltıcı olabilir
minnosbirkiz Ummu__Meryem testi suyun altına tutun, kuruma çizgisiyse o çizgi kayboluyor, gebelik varsa kaybolmuyor, ben öyle yapmıştım ☺️
buse76 Ummu__Meryem kuruma çizgisi testin kendi çizgisi zaten sararmış idrardan bu teste güvenmeyin yaa erken gebelik yapın bide çok erken yapmışsıniz benim bat 7 si daha 12 gün felan var durun bıraz öyle yapın hadi bakalım ayın başında yaparız haber edelim birbirimize ikimizde de vardır inşallah