Melike_00
Eğer bilindik markalardan aldıysanız fişiyle götürün iade alırlar, kumaş ne olursa olsun elde yıkamışsınız suyunuz aşırı kaynar değildir diye düşünüyorum çekmemesi gerekir. Kumaşı hatalı olabilir.
Hamilesiniz üstelik her defasında elde yıkama da yapmamalısınız bence, aldığınız yerle görüşmenizi tavsiye ederim.