Lik normalde tamamen aç olmanız gerekiyordu. Ona rağmen 139 gayet iyi çıkmış. Sizin açlık değerinizi daha da yükseltmiştir bu durum. Tokluğa da etkisi var tabi. Bende gebelik şekeri çıktı mesela 1 saatlik sonucum 222 2.saat 150 civarıydı. Direk endokrin yönlendirmesiyle diyete başladım sürekli şeker kontrolüyle 2 haftalık kontrol sonuçlarımı yolladım şuan insülin verildi. Ama kafaya takılacak bir durum değil 3 gebeden 2sinde oluyor malesef. Önemli olan bebeğin önden gitmiyor olması ve diyete bağlı kalmak