Mrv4 Kızlar pazartesi sezeryan oldum, bugün ne yedıysem afedersınız ıstıfra edıyorum çıkarıyorum yedıklerımı bu normal mı Acaba bana ezıyet resmen dıkıslerım ağrıyor bıde bu durumda 😑
Civciv53 Mrv4 anesteziyi atıyor olabilir misiniz? Aynı şey bende serklaj ameliyatından sonra olmuştu. Annem anesteziyi attığımı söylemişti
Mrv4 Civciv53 benımde annem aynısını söylüyor ınsalah oyledır çıkarıyorum ne yesem çünkü daha bagırsaklarım bıle bugün düzene gırdı kaç gündür guruldama vardı afedersınız gaz ve büyük tuvalete daha bugün çıktım rahatladım bıraz
Tugbakomur Mrv4 bende bugün serklaj olucam anestezi yiycem ne yazık ki🫠 inşAllah bende böyle etkileri olmaz sizinde Allah yardımcınız olsun gerçekten kötü bi şey
Civciv53 Mrv4 ben tam kusacakken kusamadım annem kussan rahatlayacaktın dedi. Böyle sürekli midem bulanmıştı anesteziden canım. İnşallah çabucak toparlarsın 🤲🏻
Mrv4 Civciv53 evet bugün çok daha ıyıyım demekle kusmamın faydası olmuş yemek yıyebılıyorum artık en azından bagırsaklarım duzeldı 🙏🏻