Gunes009 İlk doğumumda kesi olmamıştı çok şükür ufak bi yırtığım oldu sadece iki dikiş atmışlardı, ikincide olur mu sürekli düşünüp duruyorum ikinci doğumlarda kesi atılıyor mu