5sezeryanim 9 haftalık hamileyim aşırı kanamam var hastaneye gittim kalp atiyir kesenin içinde bebek kürtaj dedi kabul etmedim şehir Hastanesi’ne gittim böyle bir durumla karşılaşan varmi
NesibeB 5sezeryanim özel hastaneye gidin iğne yaparlar serum takarlar kalbi atan bebeği neden kürtaj yapmak isterler anlamadım 🙄🙄
Lady18 5sezeryanim İmkanınız varsa başka hastaneye gidin mutlaka. Düşük önleyici tedavi uygulanacaktır. Allah bebeğinizi size bağışlasın
minnosbirkiz 5sezeryanim geçmiş olsun, proluton depot iğne isteyin, bebeğinizde iyiymiş, hemen kesiyor kanamayı, birde karından progestan dex iyi geliyor, progestan fitili hap olarakta içebilirsiniz, fitil formunda kullanmak zor olur şimdi
5sezeryanim NesibeB bu kanaman devam ederse kan kaybından olursun hatta rahmin bile alınır dedi ama şimdi Bilkent şehir hastanesi deyim yatış verdiler ilaç veriyorlar kanamam çok azaldi
eminece93 5sezeryanim kalbi atan bebeğe kürtaj mı denir ya, ozele gidin kanama durdurucu tedavi verir serum takas progestan , depot igne falan
Elifnr37 5sezeryanim bende aynı şeyi yaşadım çok kanamam vardı kesem de yer değiştirmişti doktor sabaha düşer düşmezse kürtaj demişti ama kalp atışı var diye başka bir doktora yöneldik oda yatış verdi hastane de geçirdim bir süreyi şu an 12. Haftadayım hala kanama alanım var ve kahverengi olarak geliyor ama bebeğimin gelişiminde bir problem yok kesinlikle başka bir doktora görünün benim doktorum kalbi attığı sürece elimizden ne gelirse yapacağız gerisi takdiri ilahi demişti
5sezeryanim Elifnr37 şu anda bilkentteyim kanamam azaldı yatış verdiler progestan ilaç veriyorlar etrafında da kanama görmedi bebegin kalbi atıyor kesedide yerinde
5sezeryanim Elifnr37 aynen canım şehir Hastanesi’ne geldim yatış verdiler kanamam azaldı progestsn veriyorlar ama kanama alanida yok bende
Eeceylannnn 11.haftada benimde olmuştu Progestan fitil kullanmıştım 2-3 gün kanama hgeçmişti şimdi 36 haftalığız
_Minik_ 5sezeryanim 9haftalık gebelikte en fazla düşük olur, kan kaybından falan ölmez kimse. Büyük haftalar için geçerli o
Ipekulas 5sezeryanim özel hastaneye gisin sakın kabul etmeyin benzerini yaşadım şuan 31. Haftaya giricem devlettekileri anlamakta güçlük çekiyorum hemen kürtaj diyorlar🤦🏼♀️
Didemmma 5sezeryanim korkmayın bende de 11haftalik başladı 13haftaliga kadar. Kanama alanı yok tur dediler iğne ilaç derken şükür biti korkmayın inşallah geçer
Melba3516 11.haftaya kadar hep kıpkırmızı kanama yaşadım belki 4 farklı doktora gittim hepside düşük riski var ama içerde kanama alanı gözükmüyor dedi.progestan ve iğne devamlı kullandım en son bir doktor kocaman bı polip olduğunu farketti alttan muayeneyle ve eğer polip olduğu ortaya cikmasaydi erken doğum yaparmisim o kadar büyüktü ve kanamalarimin tek sebebi oymuş polip alındı ve birdaha kanama yaşamadim. Doğru doktor doğru teşhis çok önemli . Umarım en kısa zamanda bu günleri atlatır bebeginize kavuşursunuz 😌
Aleve Kuzum gerekirse git eczaneden kendin al progeston u ağızdan iç ama kanama varken ağızdan diyorlar kanama durunca fitil olarak demişti iki doktor da bana …
5sezeryanim Aleve Bilkent şehir hastenssindeyim dediğiniz ilacı agizdan aldım kanaman azaldiysa alttan al dedi alttan aldım virde