ben şuan 36+4 günlük hamileyim . geçen hafta doktora gittiğimde suyun fazla demişlerdi . Bugün yine gittim geçen haftaya nazaran daha da artmış suyun fazla dedi perinatoloji (riskli gebelik ) bölümüne sevk etti . Böyle devam ederse doğumu baslatiriz dedi . Bakalım yarnda o bölüme gideceğim ne diyecek doktor .şekerden belki yükseliyor diye açlık tokluk kan değerlerine baktılar sinir da çıktı . Şeker yuklemeside yaptirmistim . Hereeyim normaldi bı anda tersine döndü neden bilmiyorum 🫤 su fazlaligindan doğum yapan var mı acaba ?