Bugün kontrolüm vardı tam 25 hafta, doktor ilk ölçtüğünde 800 gr civarı gördüm sonra ekranda sıkıntı oldu tekrar ölçtü 690 gr dedi 23+2 gibi görünüyor ama doktor sıkıntı görmedi. Benim ilk çocuğumun da karın gelişimi 2 hafta geriden geliyordu hep 37de 2800 doğmuştu şimdi yediklerime daha çok dikkat ediyorum ama bu durum canımı sıktı. Doktorum bu haftalarda çok sıkıntı olmayacağını ilerisinin önemli olduğunu söyledi ama moralim bozuldu yine de 😟