ela-arikaN-13-07 benim 22. Haftam henüz çatlak yok ama ne olur bilemiyorum. Ben dönüşümlü olarak hindistan cevizi yağı, kakao yağı, ve tatlı badem yağı sürüyorum, sürekli nemli kalsın diye. Bu doğal yağlardan başka krem gibi bir şey kullanmıyorum. Ama bakalım ise yarayacak mı, kaçıncı haftada çatladı sizin.