Kızlar vücudumda çok fazla ödem var özellikle sol bacağımda ve inanılmaz derecede ağrıyor sol bacağım bugün magnezyuma başladım inşallah etkisini görürüm birde bebek toplanıyor bazen kasılıyor karnım bu beni endişelendiriyor şu an 22. Haftadayım normal mi sizce ve bu ödem nasıl geçecek