Kızlar merhaba bildiğiniz gibi hamilelerin sıcak ortamda bulunması tehlikeli, tansiyonunuz düşebiliyor. Sınıf olmadığı için okulda ben konteynırda görev yapıyorum. Ve 12den sonra inanılmaz sıcak olmaya başladı. Normalde bu sıcaklar haziranın son haftalarına doğru olur dersi dışarda işlerdik ama şimdi hava çok erkenden 35 dereceleri gördü. Ne yapabilirim. Bebeğe bi zararı olur mu bu sıcağın :(