Mayismom açıkçası banada tuhaf geldi bir bebek 36 dan sonra doğabilir prematüre sayilmiyor artık, ablama 2. Çocukta Dr 36+0 da gün verdi sezeryan a erken dedik Dr çocuk aşağıda ancak olmaz dedi, ve dediği gibi oldu bekleyemedi beyfendi iki gün önce normal doğum sancilariyla başlayan sabahı beklemeden gecenin nurunda doğan bir bebe 3050 Gr , ne kuvoz ne oksijen maşallah taburcu olduk çıktık ,