msk09 merhaba, 20.haftamdayım hafif başlayan daha sonrasında yürüdükçe bile şiddetlenen sağ böbrek ağrım var, antibiyotik ağrı kesici kullanıyorum iki gündür, aynı süreci yaşayan var mı
Hgulsen3 msk09 benim kızımda oldu 5 ayda 3 derece büyüme olduğu için lokal anesteziyle stent takıldı 4 ay kaldı doğumdan sonra aynı anesteziyle geri alındı takıldıktan sonra kanama yanma oluyor agirlastikca bebek oraya vurdukça ağrı oluyodu 2. Gebeliğin aynı sorun yine var gözlem altında eğer dikkat edilmezse böbreği kaybetme diyalize girme bebeğin gelisiminde gerileme riskleri var mutlaka doktora gidin detaylı ultrosonla böbrekleri nize baktırın ihmal etmeyin
Elifnare93 msk09 merhaba bende 22 haftadayım böbreğimde bir ağrı olmaya başladı sağ tarafta daha öncede taş galan düşürdüm sizin nasıldı ne gibi çözümler buldunuz doktor ne dedi taş galan var mı
Beyzanur_ @msk09 canım bende onu yaşadım acile gittiğimde ürolojiye gitmemi söylemişti sonra ürolojiye gittim durumu anlattım ultrasonla böbreğime baktıklarında gebeliğe bağlı böbrek büyümesi olduğunu söylediler Şuan takip ediyor doktor ıkı haftaya bir gidiyorum ağrıların geçmezse böbreğine stent takılıyormuş benim ağrılarım geçti şuanlık bir sıkıntım yok ama mutlaka git ihmal etme
Selinmoon Beyzanur_ Merhaba nasıl oldunuz ? Bugün benim de çok ağrım oldu aynı yerde hemen randevu aldım ürolojiye , idrar yolu enfeksiyonum vardı ilaç kullandım daha dün bitti . Umarım bu gece bu ağrıdan uyuyabilirim bazen şiddetli oluyor 🥺
Xmom Selinmoon kac haftaliksiniz? Hafife almamaniz gerek. İlk gebeliğimde böbrek büyumesi sebebiyle erken sezeryan olmuştum bu sefer de erkenden başlamış sol tarafınıza yatın ve tuvaletinizi tutmayin doktora muhakkak görünün geçmiş olsun
Selinmoon Xmom 31+1 haftalık zaten daha bugün oldu hemen randevu aldım 8 gün sonraya bulabildim çok kötü olursam acile giderim çok teşekkür ederim size de geçmiş olsun
Xmom Selinmoon suyunuzu bol için ve muhakkak sol tarafınıza yatın belki ilerlemez bu şekilde çok geçmiş olsun 🌸
Beyzanur_ @Selinmoon ben şuanda gayet iyiyim ağrılarım yok fakat düzenli olarak ürolojiye gidiyorum ve böbreklerimi takip ettiriyorum canım dayanılmayacak kadar ağrın olduğunda stent takarız demişti doktorum
Selinmoon Beyzanur_ Çok geçmiş olsun. Bu sabah ben de biraz daha iyiyim umarım tekrarlanmaz , zaten gebelik zor bir süreç bir de bunlar olunca daha da zorlaştırıyor
Zseda Elifnare93 gebeliğe bağlı sag bobrekte genişleme olabiliyormuş. Bunun icin urolojiye gidip ultrason baktirmaniz lazim. Eğer öyle bir durum varsa gerekli yonlendirme yapılıyor. Geçmiş olsun..
msk09 Elifnare93 merhaba ben sürekli sol tarafıma yattım su az içiyormuşum mutlaka günde 3 litre içtim ve doktorun verdiği antibiyotiği mecbur 5 gün kullandım, şuan yorulduğumda yine ağrıyor hatta 2cm daha büyümüş ama normal diyorlar önemli olan ağrı olmaması
msk09 Elifnare93 ayrıca sezeryan veya normal doğum olunabiliyormuş korkulcak bir durum değil, erken doğum korkusu bile yaşamıştım ama doktorum böyle bir şeyden bahsetmedi, internetteki kötü yorumları dikkate almayın ben öyle yapıyorum
Elifnare93 Zseda çok teşekkür ediyorum bende yarın randevu aldım gidicem bakalım ne çıkacak ,ağrı geldiğinde çok zor oluyor daha önce taş düşürdüm
Elifnare93 msk09 merhaba şimdi iyi olmanıza çok sevindim inşallah bende iyi olurum ,bende hep sola yatıyorum artık ,her zaman çok su tüketiyorum ama anlamadım bakalım inşallah bende rahatlarım