Minkkelebekk Kızlar merhaba gebelik kolestazı geçiren var mı kaçıncı haftada başladı belirtileriniz nelerdi
Beyzatls 33-34 haftada alt ast yüksekti 200 falandı sırt kol kaşıntısı çok vardı 41 de doğum yaptım erken doğuma almadılar cok yüksek olmadıgı için kolestaz oldugunu bilmiyodum krem sürüyodum kaşıntı için 4 aene geçti üstünden
Minkkelebekk Beyzatls bende çok kaşınıyorum ve korkuyorum arada gebelik kolestazı olabilir diye ama karaciğer değerlerim gayet normal o yüzden sormak istedim sizd