36 haftalık gebeyim. Tansiyonum yüksek çıktığı için ilaçla düzene soktuk . İlk gebeliğim . Doktorum tansiyon hastalarında bebeği son haftaya kadar bekletmiyoruz dedi . Ben de kendi gelsin sancıyla vs istiyorum . 38 hafta da erkek bebek normal seyreden bir doğum ile sancısı başlayan var mı , ya da ilk gebeliğiniz de Sezeryan planladınız mı