Busssx Benim geç döllenme olmuştu reglim 1 gün gecikince hemen kan verdim 2,54 çıkmıştı ve ilk defa 0,001 den yüksek bir rakam görmüştüm içime doğdu sanki ben hamileyim demiştim iki gün sonra tekrar yaptım 9,57 çıkmıştı ben kesin hamileyim dedim ve şuan 31+4 forumda geziyorum 🥹 Rabbim isteyen herkese nasip etsin🙏🏻